Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
КН-30

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра АСУ Звіт до лабораторної роботи №6 з курсу “Об'єктно орієнтоване програмування” Варіант 8 Бунь І.П. Тема Створення анімаційного проекту з допомогою бібліотеки OPENGL Мета роботи: Вивчення можливостей графічної бібліотеки OpenGL для створення анімаційних проектів. Порядок роботи: Ознайомитись з теоретичними відомостями по роботі. Створити проект Delphi, який реалізує наведений у тексті приклад. Змінити текст програми так, щоб він відповідав індивідуальному завданню. Оформити звіт для захисту лабораторної роботи за зразком назва роботи мета роботи порядок роботи короткі теоретичні відомості алгоритм розв’язку задачі тексти відповідних модулів проекту аналіз отриманих результатів та висновки Завдання І.Реалізувати за допомогою функцій бібліотеки OpenGL вивід на екран і перетворення геометричної фігури та її каркасу. Тип фігури та перетворення вибрати згідно з варіантом індивідуального завдання: II. Створити за допомогою функцій бібліотеки OpenGL тривимірні зображення перших літер Вашого прізвища та імені. Передбачити зміну кольорів літер і розташування спостерігача у часі Октаедр обертання навколо осі Z за годинниковою стрілкою Текст програми: unit frmMain; interface uses Windows, Messages, Classes, Graphics, Forms, ExtCtrls, Menus, Controls, SysUtils, Dialogs, OpenGL, ComCtrls; type TfrmGL = class(TForm) Timer: TTimer; UpDown1: TUpDown; procedure FormCreate(Sender: TObject); procedure FormResize(Sender: TObject); procedure FormDestroy(Sender: TObject); procedure TimerTimer(Sender: TObject); procedure FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word; Shift: TShiftState); procedure UpDown1ChangingEx(Sender: TObject; var AllowChange: Boolean; NewValue: Smallint; Direction: TUpDownDirection); private speed: double; DC : HDC; hrc : HGLRC; Angle : GLfloat; qObj : gluQuadricObj; procedure SetDCPixelFormat; protected procedure WMPaint(var Msg: TWMPaint); message WM_PAINT; end; var frmGL: TfrmGL; implementation uses DGLUT; {$R *.DFM} const MaterialCyan : Array[0..3] of GLfloat = (0.0, 1.0, 1.0, 1.0); MaterialMy:Array [0..3] of GLfloat=(1.0,1.0,0.0,0.0); procedure TfrmGL.WMPaint(var Msg: TWMPaint); var ps : TPaintStruct; begin BeginPaint(Handle, ps); glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT or GL_DEPTH_BUFFER_BIT); glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, @MaterialMy); glPushMatrix; glRotatef(45, 1.0, 1.0, 0.0); glLineWidth(3); glBegin(1); glVertex3d(0,0,0); glVertex3d(0,2.0,0); glVertex3d(0,0,0); glVertex3d(-2.0,0,0); glVertex3d(0,0,0); glVertex3d(0,0,2.0); glEnd; glTranslatef(-2.0,0.0,0.0); glRotatef(-90,0.0,1.0,0.0); glutSolidCone(0.1,0.5,10,10); glTranslatef(2.0,0.0,-2.0); glRotatef(90,0.0,1.0,0.0); glutSolidCone(0.1,0.5,10,10); glTranslatef(0.0,2.0,-2.0); glRotatef(-90,1.0,0.0,0.0); glutSolidCone(0.1,0.5,10,10); glPopMatrix; glPushMatrix; glRotatef(45, 1.0, 1.0, 0.0); // поворот на угол glRotatef(Angle, 0.0, 0.0, -1.0); // поворот на угол glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, @MaterialCyan); glScalef(-1.5,-1.5,-1.5); glutSolidOctaheadron; glPopMatrix; SwapBuffers(DC); // конец работы EndPaint(Handle, ps); end; procedure TfrmGL.TimerTimer(Sender: TObject); begin Angle := Angle + speed; frmGL.Caption:=floattostr(speed); InvalidateRect(Handle, nil, False); end; procedure TfrmGL.SetDCPixelFormat; var nPixelFormat: Integer; pfd: TPixelFormatDescriptor; begin FillChar(pfd, SizeOf(pfd), 0); pfd.dwFlags := PFD_DRAW_TO_WINDOW or PFD_SUPPORT_OPENGL or PFD_DOUBLEBUFFER; nPixelFormat := ChoosePixelFormat(DC, @pfd); SetPixelFormat(DC, nPixelFormat, @pfd); e...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини